7 SEPTEMBER

Idag var det skola då, länge sen jag var där. Hehe, men kändes skönt att vara tillbaka. Var väl inte så jobbigt på lektionerna heller, eftersom jag mest skrev av marre :D fuskarn number 1.. Vi fick iallafall slut nästan två timmar tidigare, för vi hade något test. Sen var det 40 minuter innan nästa lektion börja, men när vi var påväg ner till busstorget så ringer Simon mig och säger att vi inte har någon fysik, som vi skulle haft en lektion sen. Så vi slutade tjugo i två. Fast jag var snäll och stannade kvar med Mika för hon hade kemi. Sen cyklade jag hem med My halv tre. Kom hem, åt, duscha och sen åkte jag till min Linus ♥ Kom hem från han alldeles nyss. Så nu ska jag väl snart hoppa i säng (:

lite gammal bild kanske ;) heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0