FÖR TRÅKIGT HAR JAG!

läsa? :D

Tre ord varför du sist spydde?  - för mycke dricka ;)

2. Vad gjorde du 8.00 imorse? - sov tror jag väl

3. Vad gjorde du för 30 min sen? - duscha

4. Vad hände dig 1995? - eh, jag va väl nästan ny född ;)

5. Vem fick dig att skratta senast? - mama kanske det va

7. Vilken färg är din hårborste? - svart silver. fast jag ska ha en rosa någonstans

8. Vad köpte du sist? - cola. eller bult betala ;)

9. Vad fick du senast i present? - linus tröja?:D haha

10. Vilken färg har din tröja? - vit och blå

11. Var förvarar du dina pengar? - i tre plånböcker, sen på bankkort ofc

12. Hur var vädret igår? - kallt

13. Vad ser du fram emot? - fredaaaaags feeeeeeeest (Y)

14. Snarkar du? -  gör jag säkert, mysigt när någon gör det ju :) nat.

15. Vad är 15? - nått jag är snart

16. Vilken skostorlek har du? - 38-39

17. Vill du klippa dig? - ah, fast så jag får längre hår

18. Är du över 25? - Nej

19. Pratar du mycket? - haha jadå, oftast iallafall

20. Kollar du på O.C? - nooo noo

21. Har ditt namn ett "x" i det? - aa 5 st :)

22. Känner du någon som heter Steve? - Nej

23. Hittar du på egna ord? - kan la hända

25. Är du en typiskt svartsjuk person? - ja, alltid

26. Vad har du för mobil? sony ericsson

27. Vem ringde dig sist? - dolt nummer, vetefan vem det va ;(

28. Biter du på naglarna? - jag kan inte

29. Har du lockigt hår? - ao

30. Vilken konsert ska du på härnäst? - ingen inplanerad

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - ah just det

32. Hur många gånger har du svurit idag? - hihi vetinte

33. Vilket ord säger du ofta? - hahahhahaha

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? - nej

35. Ska du till skolan/jobbet  imorgon? - yeah

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? - linus

37. Vad borde du göra nu? - blåsa håret

38. Har du något smeknamn? - lizzie? :D

39. Sover du mycket? - ahra

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? - i don't know

41. Vad ska du göra på lördag? - det märks då

42. När var du ute sist? förut idag

43. Har du gråtit idag? - ja :(, linus peta mig i ögat </3

44. Är du en glad person? - det är jag väl :')

45. Har du roligt nu? - extremt

46. Vad äter du helst?- mat

47. Vem var du med sist? - linus

48. Pratar du i sömnen? - hihih, ja det händer

49. Vem kramade du sist? - linus

50. Nämn den bästa personen? - det finns många!

51. Tycker du om någon just nu? - ja

52. vill du flytta? - ibland

53. Hur ofta borstar du tänderna? - morgon och kväll, om jag inte hinner somna på kvällen :p

54. Är du egoist? - ne

55. Gillar du att bada? - nja, inte så mycke längre

56. Skrattar du åt allt? - kan jag om jag vill :D

57. Vem får dig alltid att skratta? - my ;)

58. Gråter du när du tittar på film? - ne, eller jo, titanic.

59. Vad gör du nu förutom det här? - lyssnar på musik

60. Vad ska du göra nu? publicera det här.




haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0