GODNATT, PUSS PÅ HANNA!

När Hanna hade läst inlägget under fick jag sötaste smset :*

jag läste precis din blogg :) Det va hur gulligt som helst, jag saknar också tiderna med dig, och ja nu är alla bråk över. Haha, och alla roliga minnen vi har tsm det går aldrig att glömma, och mer minnen ska vi få också :) och det finns bara en sak jag vill säga nu, och det är: jag älskar dig lisa karlsson och kommer alltid att göra! <333

Nu ska jag fixa håret tills i morgon sen sova. godnatt :)

ps. massa pepp tills i morrn!!!


Kommentarer
Postat av: my

hihi va dom fiiiina? :$

fy fasiken va kul det ska bli i morron, pepp som fan är jag! :D

2009-09-10 @ 22:17:38
URL: http://myyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0