HANNA OCH JAG

Vi har känt varandra sen dagis? Men blev bästavänner på lekis då vi splittrades från våra andra bästisar :( Men det var ju rätt bra ändå, hehe ;) På lågstadietiden var det lite småbråk ibland. Ett exempel är ju att du vart jätte arg på mig för att jag inte orkade hämta ditt läppstift. hahah. Sen när vi börja i mellanstadiet så hade vi ju turen att hamna i samma klass. Då var du, jag, Sandra och Linda jämt. Jätte kul hade vi, men du och jag saknade att vara ensamma med varandra, så då tillslut splittrades vi fyra. Men du och jag var ju fortfarande bra kompisar, och det har vi väl alltid vart. Även fast vi inte varit så jätte mycke. Sen när vi kom till högstadiet så hamna vi i olika klasser och olika gårdar. Du blev ledsen och det blev jag med, men jag grät inte som du. Och jag skulle ju trösta dig men jag är ju sämst på det, så det sluta ju med att vi asgarva ändå. Haha! Sen nu på senaste tiden blev det större bråk, som pågick i några månader istället för en timme.. Lite synd, men nu är vi ju sams och har varit det länge. Som tur är! För vi har jävligt kul tillsammans när vi verkligen är. Minns ju massor av saker med dig. För vi var ju nästan varje dag förut. Vi bestämde ju tillochmed en gång att vi skulle rymma tillsammans, minns du det? Men jag ångra mig i sista sekund för jag trodde att mina föräldrar skulle bli ledsna. Vi lärde oss också att cykla utan händer tillsammans, så gjorde du det en gång när inte jag var med och sen skulle du hem till mig och du hade trillat och slagit upp hakan och jag kände inte igen dig. Våra första fyllor var tillsamamns. Det var VI som snodde en cigg av mamma och låtsades röka istället för pennor när vi lekte. Det var DU som ja, du vet fem gånger ;) haha. Det var VI som snurra på stolen i mitt rum så jag flög av och... Det var vi som var hungriga mitt i natten hemma hos dig och din pappa sov och sa "hipp happelula" i sömnen. Alltså det finns så mycke som vi gjort och jag saknar det. Vill vara med dig oftare. Sen hoppas jag att du har växt till dig lite mer så vi inte behöver bråka mer. För jag älskar dig poo! ♥

!

Finns massa mer att skriva och fler bilder att visa, men jag hinner inte. Ska ut och gå med My, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0