HEJ...

Har legat och kollat på tv hela dagen, och det har bara vart dåliga saker... Men jag tror det var bättre i morgon, och jag tror jag var tvungen att va hemma då med så då kanske det blir lite med underhållande ;) Fast jag kollade på en film också, sprängaren, den funka. Men våran video är helt dum i huvudet så bilden skakade hela tiden, så jag fick ju mer ont i huvudet än vad jag redan hade :( En sak till: Jag mår bättre nu, tror inte jag har någon feber och så har jag inte lika ont i halsen men fortfarnade jätte ont, hehe. Sen bara lite ont i huvudet. Jag vill ju få bort min jävla hals ont så jag kan börja äta, är ju lite hungirg om man säger så :( Har duschat idag också, hade inte duschat håret sen i söndags tror jag. Hahaha, så jag var inte så super fräsch, men nu är jag. Och om en stund så kommer Linus hit och joinar mig :D Så jag tänkte väl smitta ner han lite eftersom han är frisk. åh vad snäll jag känner mig ;* Heheheh. Ne nu ska jag dra för jag får ont i huvudet av att sita här, pusshi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0