HELLLLLL

Vafan. I morgon ska min pappa till Göteborg? Det vill ju jag också.. :( Men jag får då inte följa med.. Inte för att jag vill det i morgon men en annan dag ju. Fast han ska typ kolla på någon cross grej tror jag? Och jag vill ju shoppa och gå på liseberg ;) Men då är det en sak som är rätt bra. För han åker mitt på dagen och kommer hem sent på natten, och då om mamma jobbar kväll i morgon så är jag helt ensam hemma till tio :D Och marre ska ju sova hos mig då, alltså på dagen. Så då kan vi busa massa hemma hos mig :* hihi. Men annars blir det bara bus hemma hos Hanna, men det duger jävligt bra! :D I morgon då, så ska jag nog sova hos sötisenHanna med ett par andra brudar. Najs. Sen på lördag ska jag åka traktor med Marre, Linnéa och Linus sen sover nog Linus hos mig. Annars får han spö så :') Eller ja, då får han inga presenter av mig så bäst han gört ;) För min sötisnos fyller ju år på måndag ♥ Hihi. Nu ska jag packa gympa kläder tills i morgon. kram :')

 bild sen i sjuan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0