HEMMA

Nu är jag hemma efter en busig kväll.
Vid sju eller något sånt så kom Bult och hätma mig och MArre här hos mig, sen åkte vi och handla på ica. Sen åkte vi hem rill Robin och prata ochsådär. Sen gick vi ut, eller vi åkte med bult. Så åkte vi upp till ett spökhus, fyfan vad rädd jag var. Börja nästan gråta :(  Och jag och Marre hörde ljud där, allstå det måste spöka. Men jag ska åka dit någon dag när det är ljust istället. hihih. Sen när vi åkte därifrån så åkte jag och Marre med Kim istället, för Anton ville åka 940 . haha. DÅ åkte vi iaf till hamnen och träffa Linus, REobin och johanna. najs :) Sen åkte vi till shel och va där ochsådär. Sen gick vi runt lite, Sen åkte marre hemvid 12 halv ett. Så då va jag med Hanna och camila. Så¨vi satt på torget och tröka. Sen kom Kim så skjutsade han hem mig och nu är jag hemma :) hihi,


marre jevel :*

 

 nån bild jag tog :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0