IDAG

Idag var de skola igen, åh så kul. Nat.. Men en sak var kul på so;n då skulle man ta en artikel ur en tidning och sen berätta för klassen. Men jag, Sandra, Linnéa och Marre hitta ju ingen bra, så vi gjorde en egen. Eller vi berätta om i lördags, hahah. Även fast hela klassen visste om allt men men... ;) Vi slutade lite över tre och då gick jag, Marre och Linnéa till Yvonne och berätta att vi hade fixat praoplats så nu är det fixat iallafall. Sen cykla jag hem och nu sitter jag här. Idag ska jag inte göra någonting förens klockan sju då jag ska på utveklingsamtal :( usch, jag hatar det.. Man säger ju ändå inget. Mamma brukar ju prata åt mig men nu är det pappa som ska med så då måste jag väl prata ändå. Hoppas det går snabbt iallafall, men det lär det ju göra eftersom jag inte har några problem med nått och är perfekt? ;) haha.

 

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0