IGÅR

Orka inte skriva igår men iallfall. Vi åkte till brändåsen och käka på donken, sen drog vi till Hallsberg och busa lite. Sen åkte vi till Rönneshytta sen till Askersund, åkte runt lite här. Sen stanna vi på torget för att Bult skulle prata med någon, och jag höll på att pissa ner mig. Så vi satt i bilen och ringde han tusen gånger. Sen gick Linnéa ur bilen och sa att vi skulle åka, men då börja hans kompis kasta grejer på henne så det var bara in igen.. haha. Sen till slut skjutsa dom hem mig, och då efter en stund kom Linus hit :) Sen åkte han lite över halv tio och då somnade jag. hihi!


"jag helar i halsen"
" om du tar min ballong va, jag dödar dig va"

´hahah, marre så jävla störd.

Kan ju berätta att i Hallsberg så lekte jag och Marre parkerings vakter, sen körde vi tåg. Och när vi skulle åka så hade vi en soppsäck som hängde utanför dörren :D bus

 vi hälsade också på saknade sötisåke :*



 kör tåg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0