MIHIHIHIHI

Jag har ingen feber just nu :D:D:D:D:D:D:D:D!! Jävligt bra! Men ont i halsen har jag, helt jävla uppsvullen. Och så kan jag knappt vrida huvudet för jag har ont på hela vänster sida av huvudet och ner på halsen, men tur att jag har en sida som lever iallafall! hehehe. Blir iallafall hemma i morgon också, eftersom min hals är helt död och mamma trodde att jag säkert skulle ha feber i morgon ändå... Sen så kan jag ju inte sova så bra på nätterna heller eftersom att jag knappt kan svälja, så måste ju dricka vatten var tionde minut typ. Skit jobbigt men ja... Får se hur jag mår i morgon om jag kan gå till skolan på fredag, hoppas det! Tycker ju lite synd om My som får gå själv varje morgon :(, eftersom att det är så kul att gå med mig så går det ju inte att ersätta mig med någon annan, som tex hennes lillebror, det blir ju inte alls bra.. Men My, jag tänker på dig ♥ hihi.


Kommentarer
Postat av: my

ooooh gumman, hihi :) <3

kommer du i morron? :D:D

2009-09-03 @ 15:36:11
URL: http://myyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0