VAKEN

Nu är jag vaken igen, och har varit ute en sväng till, hihi. Med My :) Fast vi gick bara nerför min gata och satte oss i lekparken och prata och sådär. Fast nu kan jag knappt prata med min hals, skit ont gör det.. Undra om det änns blir någon skola på hela veckan? Men det hoppas jag på iallafall, måste få dampa med Marre :* Och så vill jag träffa min Linus :( Fast både han och jag är ju sjuka så ingen orkar.. Men om vi mår bättre i morgon så kanske vi kan träffas en stund, hoppas på det iallafall! Jag saknar han ju  ♥

Hitta världens finaste låt på Marres blogg:


Kommentarer
Postat av: CLIP

den var ju jättefin!

2009-09-01 @ 20:35:37
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0