12 AUGUSTI

Linus sov här i natt, men nyss åkte han hem och idag vet jag inte riktigt vad som händer..

Igår cyklade jag, My, Hanna och Clara till Stjärnsund. Fyfan vad jobbigt de va ;o haha. Men kul! Satt på bryggan där och prata och hade de allmänt skoj. Sen när vi skulle cykla hem så hade Hanna fått punka på sin cykel, så hon kom knappt framåt och cykeln lät as mycke. HAHA! Så då tog vi stora vägen hem eller ja, till Husaberg. Sen följde Hanna med mig hem för de börja regna och åska och jag är livrädd för åska.. Vi satt och snacka, och sen kom Linus. Så då spela vi lite kort och efter en stund åkte Hanna hem och då duscha jag och Linus, sen laga mat och kolla på tv. Så somna vi runt tre tiden?








söööööt ;*




hanna taffsarn ;o

parkering förbjuden..





<3


Kommentarer
Postat av: clara

fan att vi inte ses oftare! så jäkla kul har vi<3

2010-08-17 @ 10:57:38
URL: http://fashionbyleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0