15 AUGUSTI

Blev Sverigeträffen igår med Marre, Anton, Kim och Erik. Det var skooojsigt! Vet inte riktigt när vi åkte därifrån, men då åkte vi iallafall till typ Ingelsby och hämta Henke och två till, så åkte vi till sleven och var där ett tag. Så skjutsade jag, Anton, Kim och Erik, Korven till Åmmeberg så drog vi vidare hem till Kim. Så kom Marre och några fler dit. Fast sen drog alla utom jag, Marre, Kim och Erik. Så då spela vi kort och lite sådär. Sen gick vi ut och sväng och då kom Emil hem från jobbet och så kom Anders så gick vi hem till Kim igen. Så la jag och Marre oss i soffan där nere och skulle sova. Men dom andra satt där uppe och prata. Men så blev det tyst och vi bah: åh vad skönt nu kan vi sova. Så sätter dom på världens högsta musik -.- Haha! Så blev inge sova i natt.

Mamma hämta mig och Marre vid halv nio, nio. Så skjutsade vi hem henne och sen hem hit och så somna jag och sov till två och då åt jag och nu sitter jag här.


I morgon börjar skolan..




vi fick punka mitt i Örebro ;)





marre liiiiiiite trött :D


Kommentarer
Postat av: marre

mupppppppppppppp att lägga ut den bilden ahha!<33

2010-08-15 @ 15:54:07
URL: http://maaarreee.blogg.se/
Postat av: marre

hahaha, ja skapligt ;D

Vafan gör du och kim uppe på vårt ställe på taket ;@ ?? haha <33

2010-08-15 @ 17:37:07
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0