2 AUGUSTI

Åh fyfan, de är redan augusti. Snart börjar skolfan! :(


Har inte hunnit att blogga något nu i helgen, men nu ska jag berätta vad jag gjort och så blir de massa bilder :)

I fredagskväll gick jag och Hanna i spöregn hem till Häst. Där satt vi och prata och sen börja vi kolla på sex and the city 2(?). Vi börja gå hemåt lite efter tolv, så vi hann inte se klart hela filmen. Men det får vi göra någon dag.  Sen när jag kom hem blev det att försöka sova.

På lördagen gick jag upp vid kvart i sju och börja göra mig i ordning. Vid halv åtta kom min faster och hennes man hit så åkte vi iväg mot Stockholm. Vi stanna några gånger så vi var framme runt elva ungefär. Så gick vi och kolla lite i affärer och skratta massa åt pappa och Kent, dom blir helroliga tillsammans, haha! Så vid ett skulle pride paraden vara, så vi gick och ställde oss på ett ställe där dom skulle gå förbi. Men det tog jätte lång tid innan dom kom, så de va skapligt tröttsamt att bara vänta. Men när dom väl kom så blev det drag och de va jätte kul att kolla på! Vid fyra gick vi där ifrån. Då fick vi lite panik för affärerna stängde klockan sex, och vi ville ju kolla på massa. Och de tog ett tag att gå därifrån vi stod till alla affärer. Men vi hann in i några affärer så lite nytt blev inköpt :) Fanns världens bästa hm där, var bara kläder för unga, sen inte alls dyrt. På marieberg hittar man ju nästan aldrig något på hm så man blev lite chockad. Sen gick vi och åt. Så mot bilen och så dra hem. Var hemma runt tio typ? Men kul var det!

Idag åkte jag och mamma till Marieberg för jag måste ha nått att hänga på väggarna i mitt rum, skulle ha kollat på de i Stockholm men de glömde vi helt bort + att vi aldrig skulle ha hunnit det. Men jag hitta inga tavlor eller så som jag ville ha på Marieberg heller, men jag köpte två kuddar med blommar på, så söta. Så runt halv sju åkte jag hem till Linus så var jag där till tolv. Och nu ska jag sitta här ett tag, sen blir det sova eller kolla på film.


jag haha

en liten och en stor ;)

på paraden kom först snuten

sen en trampmoppe erller cykel eller jag vet inte ha ha









babbsan







där bakom står amir, gaybloggen ;)

Dethär köpte jag;

två linnen&tröja

t-shirt&linne

t-shirt&kofta

tjocktröja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0