20 AUGUSTI

Nu har jag gått i skolan i en vecka. Det har varit bra, men man blir helt slut av att gå upp kvart i sex och komma hem fyra varje dag. Men man vänjer sig väl till slut! Idag hade vi bara lektioner som heter "tema". Då har vi våra klassföreståndare hela dagen och så jobbar vi bara med handel. Det skulle egentligen komma en och föreläsa idag men den kunde inte så de kanske blir nästa fredag eller ännu längre fram. Idag fick vi presentera varandra inför klassen sen göra lite samarbetsövningar. Sen skulle man skriva en saga två och två. Och i sagan skulle orden känga, sockerbit och gummiband vara med. Haha, min och Mys saga blev ju jäävligt bra ;) Så fick vi svara på lite service frågor sen berätta en av våra lärare som har jobbat i affär lite om de och sen fick vi sluta lite över två och då blev de halv tre bussen hem. Så gick jag, Marre och Eskil av på busstorget så gick vi och tog ut pengar åt mig sen gick jag hemåt. Och nu sitter jag här och tar de lugnt :)

Just de. Idag berätta vår klassföresetåndare att hon hade varit hos en spåtant för länge sen, så hade hon berättat massa om hennes liv. Och allt hon berättade hade hänt i hennes liv och det hon berätta skulle hända har hänt nu också. As häftigt och intressant. Det vill jag också göra, fast jag vill inte veta alla tråkiga saker som kommer hända i mitt liv, som tex när jag ska dö och sådär. Men annars skulle jag vilja det!


dagens klädsel

my i bussen för några dagar sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0