21 AUGUSTI

Igår när Marre kom till mig så gick vi hem till Häst. Så satt vi tre på hans balkong och drack lite, trevligt. Sen kom Anders, Ida, Henka, Maier och Laayen och hämta oss så åkte vi runt lite :) Men så skulle dom till Motala och dit ville inte jag följa med, så jag gick av och så gick jag till Linus så var jag med han och lite olika folk resten av kvällen. Klockan två åkte vi med Per hem till Linus så sov jag där. Så hämta mamma mig kvart över nio idag eftersom han skulle iväg och jobba. Och nu blir de ta de lugnt för jag är trööttt! Idag kommer kungafamiljen till Stjärnsund men vet inte om jag orkar följa med dit och kolla. Mamma och Carro ska dit med Frida skulle inte med så då tror jag jag skiter i de också, + att de regnar ute...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0