25 AUGUSTI

Idag fick vi sluta tidigare bara för att vi sa att de va marknad i Askersund, haha. Så det blev halv tre bussen hem så gick jag, Marre och Eskil och åt sen gick vi lite på marknaden men det är ju lika tråkigt som vanligt. Eller en sak var kul. Det va tre småungar som kasta smällare mot oss, så går Eskil mot dom och ser arg ut och dom sprang iväg och skrek, hahah! Vid kvart över fem kom mamma ner till stan så gick hon och jag och köpte parfym, sen gick vi till letex för de va halv rea priset på nästan alla kläder. Så jag köpte en kofta och en längre tröja :) Nu sitter jag i sängen och tar de luugnt. Ska sitta här ett tag till sen blir de fan sängen ;o

Ska försöka ta bilder i skolan i morgon eller nått så jag kan lägga ut dom här, ser så tråkigt ut utan bilder. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0