27 AUGUSTI

Idag i skolan gjorde vi inte alls mycket. Först hade vi klassråd eller vad man ska kalla det. Så rast och efter de skulle vi fixa iorning i klassrummet. Jag, My, Marre, Hanna och Eskil gjorde en skylt till våran dörr, eller vi gjorde lite olika varianter ;) haha. Efter de åt och och sen kollade på en kort flm. Så klockan ett gick vi till aulan och lyssna på en socialdemokrat som snacka. Men jag kan ungefär ingenting om politik så jag fatta inte så mycke.. Lite innan två var de slut så då gick vi mot bussarna och satt och vänta där tills halv tre. Nu sitter jag här och har träningsvärk i mina armar som faaan! Det går inte att ha idrott alltså, man har träningsvärk i flera dagar efteråt..

Igår var jag ju hos Linus, vi kolla på tv och sen kom Niklas förbi en sväng så då gick vi ut och prata med honom. Sen in en snabbis och dricka vatten, haha. Sen kom Tummen, Tomas och Harry så skulle dom fixa ljud i bilen. Och de tog ju inte lite lång tid. Stod där ute i minst två timmar, as tråkigt!!! Så drog dom vid halv nio. Och då duscha Linus och jag kolla på tv. Så direkt när han hade duschat klart så kom Tummen så skulle dom in till stan så då skjutsa dom hem mig. Så somnade jag runt tio eller något sånt?

Aja, nu ska jag iallafall äta kycklingsallad. Muuums! :)



haha den fick vi inte ha..

marre och eskiiil :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0