28 AUGUSTI

Jag och Marre gick hem till Hanna igår så var vi där ett tag. Sen gick vi ner till hamnen så hämta Anton oss där :) Så drog vi till gruvan och prata med Camilla och Eskil, sen tillbaka till stan. Där var de bara epa raggare kvar så de va inte så kul, så vi åkte en sväng. Först skulle vi till Vretstorp, och på den vägen så står Peter mfl som hade fått fel på epan så vi stanna och prata med dom och Anton hjälpte dom tror jag? Sen drog vi till Vretstorp och så vidare till Brändåsen. Och tillbaka till stan, så var vi vid sleven typ hela tiden, men de va ändå rätt kul :) Vid typ ett eller två så åkte jag, Marre, Jessica, Anton och Sanna till brandstation för där va de väl typ fest eller vad man ska kalla de. Men de va inte så jävla skojsigt så jag och Lars gick ner till sleven igen så köpte han nått att äta, sen gick vi tillbaka dit. Eller jag, Marre, Jessica, Sanna, Lars och Stoffe satte oss på en bänk och prata. Så vid fyra gick jag och Marre och satte oss vid ica jouren och prataa. Och vid halv fem var vi hemma hos mig så sov vi! Och för ett tag sen åkte hon hem och jag är vråååålhungrig nu så måste äta...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0