29 AUGUSTI

Igår kväll så satt jag och Hanna hemma hos henne ett tag och snacka. Sen kom Anton och hämta oss så åkte vi till gruvan och hämta Erik. Så drog vi till mässan, men de va typ inge folk där så vi drog rätt snabbt. Så åkte vi genom Kumla och Hallsberg och så till stan. Men så ville Anton, Hanna och Erik hem så jag va kvar på sleven. Efter ett tag så kom Marre och dom så då va jag med dom, va först vid sleven sen åkte vi hem till Henka. Men jag, Häst och Linus åkte hem därifrån rätt snabbt. Kom hem runt fyra och då blev de att försöka soova. Annars idag har jag inte gjort så mycke, varit med Linus ett tag, sen gick jag och My en sväng. Och nyss så städade jag och mamma i min garderob så nu ser de lite bättre ut, hittar ju massa grejer jag aldrig använder men som är snygga så måste ta och börja använda de! Aja snart ska jag gå och duscha sen blir de tidigt i säng, skola i morgon...


hanna :)

jag



Linus och jag

marrre :)

jag

linus


Kommentarer
Postat av: marrrrrrrrrrrre

jaa , jag fick ju inte ta bort bilderna. Och skulle ju lägga in dom på bdb och allt, men nu blev det bara bloggen :) jisses, tur man va nykter igår ;s HAHAHAA<3<3

2010-08-29 @ 20:40:59
URL: http://maaarreee.blogg.se/
Postat av: marre

haha nej men du sa bdb iaf ;ooo haha <3<3

2010-08-30 @ 05:46:01
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0