31 AUGUSTI

Skola idag.. På morgonen hade vi bransch och då trodde våran lärare att vi slutade tjugo över nio men vi slutade egentligen tjugo över tio. Så hon skulle släppa iväg oss så vi skulle sluta. Men då är de något smarthead i min klass som undrar vad vi har för lektion efter den, och då gick våran lärare och kolla på schemat och såg då att vi slutade tjugo över tio -.- Så de va bara att fortsätta ha lektion, eller vi fick lite rast ;) Näst sista lektion hade vi småföretagande och då hade jag så jävla ont i magen och så högg de i ryggen så jag trodde seriöst jag skulle döö. De va värre magont än vad man har när man har mensvärk, fyfan säger jag bara. Så då tänkte jag åka hem, men de blev lite bättre så jag stanna kvar på matten också. Och tur var väl de, för de va den roligaste lektionen idag! Det är två turkar som har matte med oss, och dom håller på och pratar på sitt språk och sen kollar efter oss och ja massa, as kul hade jag, My och Marre iallafall ;) Så när jag och My gick förbi några andra, dom bah; tjena tjejer. Vi bah; hejhej. Sen gick vi förbi igen, dom bah; ååh att de ska finnas så vackra tjejer. HAHAHA! Nu ska jag kolla lite på tv och senare blir de kanske att gå ut och gå med Hanna :)




Eskil, HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0