8 AUGUSTI

I fredags blev det att sitta uppe hos Häst med massa olika folk och dricka, det var kul :) Vid två så gick jag och Linus hem till mig, vi somnade typ runt fyra.

I lördag vet jag inte riktigt när vi vakna, men då spelade vi iallafall monopol med mamma. Och fyfan vad dåligt det gick, jävla Linus bara fuskar!!!! Sen duscha jag och gjorde mig iordning, så skjutsade vi hem Linus. Så drog jag och mamma vidare till Örebro. Jag handla bara puder, läppglans och en ögonpenna. Och så en keps till Linus :) Vi åkte hem lite efter sex, eller ja jag åkte till Linus. Så var jag med honom, men vi gjorde inte så mycket. Senare på kvällen så åkte vi in till stan en sväng med Ronny och Erika, så träffa jag Marre så blev att prata lite med henne :) Så skjutsade dom hem oss till Linus, så gick vi in i hans rum så var de en aaaaaas stor geting där, så slog Linus till den så vi trodde den var död. Så gick vi och kolla på tv i tv-rummet istället. Sen skulle jag gå in och lägga mig i hans rum. Så hör jag ett sur, så ser jag den där getingen igen, så springer jag och hämtar Linus så fick han slå till den igen. Så då flög huvudet av, haha. Men kroppen hitta vi i morse xd Ah vi somnade runt två iallafall för vi var så jävla trötta. Idag när vi vaknade så åkte vi ner till kiosken och köpte pizza. Sen hem till honom och chilla, sen åkte vi och fiska med Ronny, Erika och Korven. Fast det börja regna så då åkte vi typ hem. Mamma kom och hämta mig hos honom runt fem, så har varit hemma ett tag nu. Men tänkte gå och duscha lite för fryser jätte mycke och har ont i halsen som fan :((


bilder från i fredags;

hanna ;)


eskil, hanna och häst


jaag

eskil och hanna

häst och michaela

linnéa

michaela, matias och camilla

marre och jag haha

häst och så marres hand

jag xd

jag och marre

igen


 :)


Kommentarer
Postat av: marre

HAHAHAH vilka jävla bilder!!!! ♥♥♥ :D

2010-08-08 @ 19:50:50
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0