12 DECEMBER (3)

2010-testet
gör det, annars blir 2011 ett helvete!

OM DEJ

Namn - Lisa
 Bor - Askerund
Syskon - 1
Ålder - 16
Ögonfärg - grön, blå
Längd - 164 kanske
Sko storlek - 37-39 :)
Höger eller vänsterhänt - Högerhänt
Födelseort - Örebro

DAGENS..

Saknad - ciiigggggaretter
Kläder - mjukisar, sverigetröja
Underkläder - trosor
Mat - pizza
Köp -
inget.
Göra sen - sova
Godis - ingenting.

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp
 - vet inte
Tycker du om godis - jaa.
Hur många gånger i veckan äter du godis - vetinte, nästan varje dag
Äter du oftast nyttig mat - ne det trorjag inte
Tycker du att du själv är söt/snygg - aaauuh
Du ger mycket komplimanger till andra - joråå!
Är du nöjd med ditt förnamn - duger
Du tycker att du själv är smart - är jag väl
Vad är det bästa hos dig - vennee
Har du bra självförtroende - "jag har ju inte så bra självförtroende men jag är rätt pricksäker" haha.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn?- 2-3 typ kanske?
Du tycker om att vara med tjejer - ja
Känner du dina grannar - ah lite
Gillar du skolan - njaaa
Har du någon gång skolkat- ja
Spelar du något instrument - nopp
Sporter/aktiviteter du går i - ingenting
Har du några tatueringar - nej
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - så foort jag ser en så kollar jag ju ;)
Tycker du om djur - nje, är mest rädd för dom

BRUKAR DU:
sova -
jaa
Ta mediciner du inte borde ta - nej
Röka - jaao
Snusa - nej
Skada dig - ibland om man slår i huvudet nånstans
Klä dig i svart - jaao
Lita på folk - nej
Drömma mardrömmar -  japp
Gå i skolan - ja
Gå i kyrkan- nej

NÄR...

Åt du senast - timme sen
Läste du ut en bok senast- ett tag seeen
Köpte du något senast - fredags
Sjöng du senast - typ nyss
Klagade du senast - vetinte ;o
Klantade du dig senast - jadu

HAR DU...

För många vänner
 - nej
Någon annan psykisk sjukdom? - neejej
Skadat någon? - tror jainte
Några piercnings - öronen
Några tatueringar - neeej
Gjort bort dig rejält - det har jag nog.

ÄR DU..

Snäll -  somfan.
Snygg  - ne
Söt - ibland
Kort - njaae
Klantig - kan hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0