13 DECEMER

Ingen har väl missat att det är lucia idag?

Åkte hem från skolan idag halv tre, skönt. Så jävla trött var jag. Men känns ändå som jag inte gjort något i skolan idag. Först skulle vi kolla på lucia i aulan men det struntade vi i, efter det var det data då gjort jag klart några uppgifter och Marre gjorde klart hennes och mitt projektarbete. Sen idrott men dit orkade vi inte gå, så vi gick och åt istället sen satt och prata tills matten började, då gick han igenom lite sen fick vi några tal och göra. Sist var det bransch och där var jag klar med allt så jag och Marre fick några extra uppgifter så fick vi sluta tidigare som sagt.
Föresten så vaknade jag nyss, har sovit i en timme ungefär. Väldigt skönt! Hoppas jag kan sova ikväll nu bara. Nyss frågade Clara om hon och jag skulle ut och gå så det ska vi göra en liten sväng nu. När jag kommer hem blir det duscha och till sist sova igen! :)

Tycker jag borde få ha sovmorgon i morgon, har bransch på morgonen och eftersom jag är klar där kommer jag bara på massa ectra uppgifter, efter det är det egentligen data men den är inställd så skulle kunna ha sovmorgon till typ, ett?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0