19 DECEMBER

Tjoo.
Igår åkte jag till Örebro med Marre, Häst och Sandra :) Det var kul, även fast jag var skit trött. Åkte därifrån vid halv ett-ett eller något? Så åkte vi in till stan och hämta nycklar till Sandra sen åkte vi ut till Kårberg och släppte av henne. Sen drog vi upp till gruvan för Häst skulle hälsa på Emil men när vi går in hos Emil så va inte han hemma utan de va någon annan som låg och sov, och det visade sig att det va Olle, haha! Så vi åkte därifrån och hem till Häst en stund. Utanför honom kom Dt, Robin, Norrland och Jesper så skjutsade dom mig, Dt och Jesper utanför Jesper så gick jag och Dt hem till mig från honom så somna vi typ direkt!

Idag vaknade vi vid ett, gick upp och åt sen gick och la oss igen så nu har vi precis vaknat. Kommer inte kunna sova i natt tror jag.. Men är ju ändå ledig från skolan i morgon så det gör ju inget :) Sen går vi från halv tio till tolv på tisdag och sen är det jullov. SKÖNT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0