27 DECEMBER (2)

 

DITT LIV

Vad heter du? - Lisa
I mellannamn då? -  Maria Terese
Vart bor du? - Askersund
Trivs du där? - ja det gör jag väl, men så mycket skitsnack här
Brukar du läsa horoskop? - nej
Har du körkort? - noo :(
Äger du några converseskor? - nej
Favoritdjur? - inget, eller katt kanske
Vad spenderar du dina pengar på? - olika
Senaste konserten? - har inte vart på någon trorjag
Festar du? - jaa
Sprit, cider, vin eller öl? - sprit
Brukar du bli för full? - neh
Antal kuddar i sängen? - 3
Kan du baka bullar? - vetinte, har inte provat
Bläck eller blyerts? - blyerts
Mc donald's eller burger king?-  donken
Är du allergisk mot något? - neeej
Äger du ett busskort? - ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - blå, fast bara när jag dricker oboy
Vad åt du till frukost? - snitsel och pommes, haha!
Hur ser du ut idag? - som vanligt
Nästa mål i ditt liv? - ha en jävla bra kväll på fredag! (D)
Vad såg du senast på tv? - snuskigt rik och hemlös
Hur svarar du i mobilen? - hallå
Vem ringde du senast? - dts pappa, fast det var dt som ringde
Antal timmar sömn inatt? - 9 typ
Sov du ensam? - ja
Vad innehåller din favoritnattmacka? - ost, gurka, paprika
 

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: jag
Såg dig gråta: linus trorja
Fick dig att gråta: allt bah
Du gick på bio med: ööh :o, mamma pappa bror linus
Du gick på stan med: marrre
Skällde på dig: vetinte
Skickade ett e-mail till dig: faceboook 

HAR DU NÅGONSIN


Sagt "jag älskar dig" och menat det? - ja!
Bråkat med ditt husdjur? - har inget husdjur
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - jag tror det

SAKER


Tar du droger? - NEJ
Dricker du?- ja
Vad är du mest rädd för? - va ute själv när de är mörkt
Vart vill du gifta dig? - kyrkan
Vad hatar du verkligen? - falska fittor
Har du varit kär? - ja
Har du ett jobb? -  noooopp
Gillar du att ha folk omkring dig? - ja
Är du ett hälsofreak? - nej verkligen inte, men måste nog bli lite nyttigare he he.

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? nej
Är du ensam nu? - jaao
Några piercings/tatueringar? - nej
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - sånna andra sjunger på
Vill du gifta dig? - ja
Vill du ha barn? - ja, två st


FAVORIT

Rum i huset? - mitt
Typ av musik? - party muuusic
Månad? -  juni-juli 

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - nej
Köpt någonting? - nej
Varit sjuk? - är förkyld nu, så jaao
Sagt "jag älskar dig"? - nej
Träffat nån ny person? - nej
Saknat någon? - mja
kramat någon? - ja
Kysst någon? - nej
Haft sex? - nej

SENASTE


Låt du hörde: stockholmi mitt hjärta - petter
Film du såg: dum och dummare
Drink du köpte: ingen
Mat du åt:snitsel och pommes
Gången du åt en 7-Eleven korv: aldrig!
människa du slog: linus
längsta bussresa? ullared
Irritation: mooobilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0