5 DECEMBER

trött är jaag.

Igår kom Marre till mig så var vi här en stund. Sen åkte jag, Marre och Hanna till Pungh så var vi där några timmar, Jonas kom oxå en stund. Vid tolv-ett kom Tomas och hämta oss så åkte vi in till Askersund, hem till Jasmine och var där med lite folk. Ännu lite senare så kom Tomas, Beppin och Oskar och hämta oss igen så skjutsade vi hem Hanna och sen skjutsade dom oss till Maier så var vi hemma hos honom ett tag och parta ;)haha. Vid fyra-fem gick vi hem till Pungh så sov jag och Marre där. Pappa hämtade oss idag runt tolv så har inte varit hemma så länge än, ska snart äta sen börja fixa mig igen för ska på 70 års kalas klockan fem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0