2 FEBRUARI

Igår när Bult hade fått i ordning på sitt ljud i bilen så åkte han, jag, Marre&Linnéa till Zinkgruvan och rökte som vanligt. Sen drog vi upp till skidspåret och när vi står där så bara blinkar det till så släcks alla lampor, as fränt. Och precis då så kom den en kille och åkte skidor, stackars honom säger jag bara. Kål svart blev det ju verkligen. Så åkte vi runt lite i Zinkgruvan och kolla om de lös någonstans, och det gjorde de en bit bort. Men inte runt om skidspåret. Sen blinka det till typ fem gånger till. haha. Sen skulle vi skjutsa hem Marre, så då åkte vi förbi kraftverket vid Dalby och där var de helt svart så de va nog där det hade hänt nått. Sen åkte vi iallafall till Askersund så släppte vi av Linnéa vid sleven sen skjutsade Bult hem mig.

Idag blev de skolaaaaaaa. Och man blir ju lite trött på dom som inte kan sköta sig själva utan måste lägga sig i i allt annat... Efter skolan solade iallafall jag och Marre, as skönt var de. Så hämtade Bult oss så skjutsade han hem mig och dom drog hem till honom, i think. Men nu ska jag äta och duscha, så får jag se om Linus kommer någon gång.

jag och marre igår,  :')


Kommentarer
Postat av: Linnea

fan vad häftigt det var i Zinkgruvan :D <3

2010-02-02 @ 21:00:15
URL: http://liinneaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0