20 FEBRUARI

Igår efter donken blev det hem till Bult en stund, där jag och Marre gjorde värsta dansen. Sen gick vi ut, så hem till Persson. Där vi spela lite musik och sådär. Efter ett tag så hämtade Krull mig&Marre så åkte vi till Hanna och träffa henne och Kim en stund. Sen åkte vi till Malte för Krull skulle göra något, sen hem till Sääv för där skulle han också göra något. Sen skjutsade han oss två tillbaka till Linnéa&Persson. Efter ett tag så kom häst också.. Trevligt hade jag iallafall. Fast jag&Marre var jätte trötta och hade ont i huvudet, så när vi satt i köket och åt så fick vi värsta garvet och det gick inte att stoppa. haha! Så till sist sa Linnéa att vi inte fick skratta mer, det va ju kul också :( haha, men men. JAG VILL SVÄRA! HAHAHHAHA! Vid tolv iallafall hämtade Marres pappa henne och mig, så skjutsade dom hem mig. Så var jag vaken ett jävla tag. Eftersom jag hörde nått som trilla ner i typ köket eller något. Så jag smsa mamma så fick hon gå och kolla, och de va bara ett par byxor som hade trillat ner i tvättstugan -.- Ah, och efter det så sov jag!

sistaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0