20.47

Förut så frågade Linus om vi skulle käka pizza för han va i stan, så då följde jag med honom och gjorde det. Så följde han med mig hem en stund. Sen när han drog gick jag och mötte Marre, så gick vi och kolla när små knattar spela fotboll :), sen hämtade Bult&Tobbe oss så åkte vi en sväng. Sen träffade vi Linnéa vid ica, så då skjutsade vi henne till Persson. Sen efter en stund skjutsade dom hem mig. Så kom My så gick vi en sväng. Så kom typ nyss in. Och snart ska jag väl sova, känner mig trött i hela kroppen och har ont i halsen som fan :( Sen så är de ju skola i morgon igen, så lika bra att lägga sig tidigt..

Har inga bilder eftersom min data inte är inkopplad, för vi gör ju om i mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0