6 FEBRUARI

Mötte upp Marre och Robin igår lite över fem, så gick vi hem till Robin. Så vid kvart över sju typ så gick vi hem till Häst där Persson, Ewe och Jonas va. Så va vi där och lyssna på musik och drack lite. Så tog vi bussen till parken klockan nio, as kul vare på bussen. haha! Så när vi skulle gå in så kolla dom legg på alla -.- Så jag, Marre, Ewe, Bea, My och Linnéa fick gå runt i skogen och krypa i snön och skit, sen kom vi dit man kan stå ute och röka. Så vi kom in där. Och där inne var de inte så jätte mycke folk men jag hade as kul ändå! Var mest med Marre, för vi tappa bort alla. Eller ja Persson tappa vi bort totalt. Ingen hitta honom, men han är tydligen hemma nu iallafall och det är ju bra. haha. Bussen gick hem kvart i två och då gick Marre av i Sänna så åkte jag och Robin till seven för han skulle käka, så hämta mamma mig där. Så när jag kom hem var Linus hos mig :') Och idag har jag varit med honom, jag och pappa skjutsa hem honom nyss. Så nu blir de chill en stund, sen kanske va med han igen i kväll.

bilder från parken, snodda av sistaaaaah


hos häst


på bussen


parken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0