:)

frågor om dig och din pojkvän

Du är tillsammans med- linus gustafsson :)
Och varför det- för jag älskarn!!
Har han fått något smeknamn av dig- läjnusan :)
När blev ni tillsammans- 20 januari 2009
Kände ni varandra innan ni blev ihop - aaapp
Hur gammal är han- 17
Älskar du honom- klart
Har du roligt med honom- haha ja
Skulle du kunna bo med honom- mja. om han inte skulle jävlas så mycke med mig så :)
Beskriv honom med tre ord- världens bästa pojkvän
Har du gjort ett sugmärke på honom- ohja, gott
Får han dig att skratta- ja
Vad för slags filmer ser ni på ihop- roligaaa
 Vad är det finaste du fått av honom- halsbaaaaaaand :)
Har ni samma humor- haha ja (y)
Vad gjorde ni senast ni träffades- stod på seveneleven, haha :D
Vad gör han när han inte är med dig- är hos niklas :ooooooooooo
Har ni bråkat nångång- om vi har
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst- en och en halv vecka tror ja
Har ni samma musiksmak- ibland
Är hans familj trevlig- ja
Är han romantisk- ibland :)
Gillar han sport- hah de tror ja inte
Är han en djurvän- han slår sin katt :((
Spelar han nått instrument- neje
Kan han laga mat- ja, bättre än mig iaf....
Är han envis- nejråååå
Tycker han om att resa- who know
Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist- jag minns inte
Vad är det sötaste han sa sist- haha de minns ja inte heller



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0