HEJ

Bult kom och hämta mig och Marre förut, så åkte vi och köpte pizza sen hem till honom, där Robin&John var. Så när jag och Marre hade ätit klart så gick vi in på toan och kolla på videoinlägg, sen gjorde ett nytt. Alltid lika roligt ;) Sen gick hon och jag ut och skulle träffa Linnéa&Persson men dom kom ju aldrig, så vi fick sitta i trapphuset i evigheter, sen kom dom. Då åkte vi och sladda lite. Sen hem till Bult igen, och då följde Linnèa med också. Så va vi där och inte gjorde någonting. Sen åkte jag, Marre, Linnéa, Robin&Bult en sväng. Så fick Marre köra, och det va en riktig upplevelse kan jag tala om, haha! Sen skjutsade dom hem mig och jag duscha. Så trodde jag att Linus skulle komma, men det blir tydligen för sent. Så det blir väl sova snart.


marre

jag

;)






Och nu cpar allting här, så jag får lägga in den bästa bilden i morgon eller nått ;)


Kommentarer
Postat av: marre

hehhhe, lisa du får skicka bilderna till mig sen :)<3

2010-02-10 @ 06:49:38
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0