HEMMA

Hemma nu då.
Efter jag och Linnéa hade ätit så kom Bult och hämta oss så åkte vi en sväng. Sen hämta vi upp My vid Närlunda, sen åkte vi ut till Hammar och hämta Marre. Sen skulle jag, My &Linnèa gå och anmäla oss så att vi fick närvaro på vinterdagen, men då hade ju alla som skulle ut och gå redan gått.. Men vi hade hört att dom skulle mot väderkvarnsbacken, så My ringde sin syster så skjutsade hon upp oss dit. Så kom det ju massa som va ute och gick, så vi hängde efter dom. Och då visade de sig att man blev i kryssad om man hade gått varje gång man gick förbi en lärare, och vi gick förbi en, smart (y) men ja, iallafall. Sen fick vi gå tillbaka till skolan och sen hämta Marre&Bult oss igen, så skjutsade dom mig och My till mig så drog hon hem. Och jag ska snart äta sen ska ner till Bult och va med dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0