NATTI NATTI

Skulle varit med Linus idag, men så blev det inte.. Så jag hängde med Marre, Linnéa&Mikaela till Bult. Så käkade vi hamburgare och sen kom Bults kusin jävel tommy/tony/timme, som är så jävla dryg. usch.. Sen gjorde jag och Marre videoinlägg, vart jätte bra som vanligt. Så åkte vi en sväng, så släppte vi av Linnéa på busstorget så träffa hon Calmer. Sen skjutsade vi hem Marre&Mikaela. Sen åkte jag och Bult hem till hans mamma för han skulle hämta nått, sen skjutsade han hem mig. Och nyss duscha jag så ska blåsa håret nu, sen sova :')
 Fick också brev från doktorn idag, de va något som va fel. Men jag minns inte va det hette men iallafall, så jag ska dit nästa vecka och ta nya prover.. :(


så söta i våra nya frisyrer <3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: sistaah

bästaaah<3<3 kul ska vi ha ikväll!!!

2010-02-05 @ 12:14:58
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0