01.22

Drog till Bult förut och träffa mina kära vänner Marre och Linnéa ♥
Vi satt mest och snacka och hade de bara trevligt. Så vid halv ett så skjutsade jag, Bult och Persson hem dom två, sen skjutsade dom hem mig. Så kom hem för en liten stund sen.
Jätte trött är jag, knappt sovit något i natt :( Men ska sitta här ett tag ändå, sen glutta lite film, sen blir det sova :)

Robin förut när vi skulle åka en sväng, alla stod utanför bilen och han satt i. Sen gick han ur och knacka på rutan och bah: jag uuundra bara om de va någon mer som skulle åka med i denna 745? :) HAHAHA, as kul lät det.
Så när vi stod på sleven och Peter fråga Marre vad vi gjorde, då svarar Robin: vi sitter i bilen och käkar körv.  Det lät också förjävla roligt. Haha, och med de kan jag ju säga att kvällen har varit jätte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0