1 JANUARI 2010

Nu är det nytt år, hur ska det sluta..

Igår hade jag riktigt kul iallafall. Börja ju med att jag och Bult hämtade Linnéa och Marre, så åkte vi in till "stan" handlade grejer till taco sen hem till Bult och fixa i ordning det. Så åt vi, Vickan va där också. När vi ätit skulle Bult och Vickan gå och köpa strumpbyxor på ica så då gick jag, Marre och Linnéa över till Robin Carlsson där han, Persson, Jonas och Tobbe va. Så efter ett tag gick alla vi tillbaka till Bult och där va det jätte kul, alla va glada och dansa och allt :') men sen däcka Bult, så då gick alla över till Robin förutom Vickan och Timmy. Sen kom Sandra och Mikaela och deras boyfriends dit också. Sen Peter och Niklas. Så gick jag ut vid tjugo i tolv och träffa Linus, sen gick jag och träffa alla dom andra vid Åhlins då gick vi ner till hamnen och kolla fyrverkerier och så :') Sen hände det lite grejer så jag och Linnéa fick ruscha upp till storgatan och prata med Bult och sen efter ett tag så träffa jag Marre, Linus, Eskil och Tummen så gick vi till Marcus på efterfest. Så drog jag och Linus hem vid två ungefär :)

Justja. Jag, Marre och Peter åkte flak på Albins döetta ;) Sen åkte vi ett varv med Jesper och Niklas också.

Haha, och en kul grej. När alla gick över till Robin så sa Marre att hon hade glömt sin mobil hos Bult och att porten upp dit är låst. Jag och Robin bara men vi ringer Timmy då, Marre bara jag ringer och tog upp sin mobil. HAHAHAH!

jag och marre

Linnéa och jag

gliiiitter robin, bult och jonas

jag, persson och linnéa
 jag, robin, linnéa, persson sen tobbe i köket
 linnéa, persson och jag


Kommentarer
Postat av: m.

hahahahaha mobilhelvete vetdu ;)<3

2010-01-01 @ 16:57:31
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0