10 JANUARI

Hade askul igår kväll. Först va vi hos Persson och kolla film och åt typ. Sen gick jag, Marre och Linnéa över till häst och rökte, haha. Sen tillbaka till Persson, fast då skulle vi tydligen åka till Bult så han hämtade oss. Så satt jag och Marre i bagaget ;) haha, och jävlar vad jag slog i huvudet när han sladda.. Men det va skoj. Så var vi där hela kvällen, och jävlar vad jag och Marre dansa. Medans alla andra satt i soffan och toffla.. Sen kom Linus så åkte jag och han med Kleren hem till mig så sov han här. Och så skulle vi skjutsa hem han vid typ fem, men då var Niklas i stan så vi lämna av han vid hotellet istället. Så nu har jag duschat så ska snart till Persson? eller vart fan jag ska, ska träffa Marre iallafall.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0