11 JANUARI

Schooool idag. Fick tillbaka kemi provet, och jag fick faktiskt 10 poäng, det trodde jag inte. Fast det var ändå inte G, haha.  Efter skolan hämtade Bult mig, Marre &Linnéa så åkte vi och köpte pizza. Sen åkte vi till sleveen och köpte korv till Linnéa. Sen åkte vi hem till Bult och käka, och jag och Marre busa in tha kitchen ;) Massa skoj var det. Marres kommentar var ju klockren: Hon bränner bara på lite ;) Så lite över fyra hämtade Marres bror mig&Marre så skjutsade dom hem mig. Så nu sitter jag här och tråkar. Skulle ha gått ut och gått med My, men hon skulle vara barnvakt :(

Och här skulle några bilder jag fick av Marre vara, men neh. Dom går inte att visa, helvetesjävlaskitfitta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0