ÅR 2009

Januari:
Var väldigt mycke med My, Clara och Hanna. Vi hittade alltid på massa knasiga grejer. Vi började också att umgås med Kim och Linus mycket.
Jag blev då också tillsammans med Linus.
Jag och My åkte skridskor och råka hamna mitt emellan dom som spelade hockey..
Clara och jag bestämde att vi skulle ut och gå tre dagar i veckan, men det höll vi inte så länge..
Jag slutade på innebandy som jag hade hållt på med i 5 år.
Linus gjorde en jymdjaket åt mig av sugrör.
Jag, My, Clara och Hanna va ofta på hamntoan och busa sönder. (tolka de inte fel
kim&jag clara, jag&my  jymdjaket   jag då.

Februari:
Då blev jag osams med Hanna somfan för första gången.
Hade raggmunks tävling med My i i skolan, jag åt 8 och hon 13, efteråt kunde vi inte gå..
Jag och My va med Eskil för typ första gången och de ända han sa va "har ni kul eller?".
Jag och Marre fick tre poäng ifrån MVG på ett fysik prov ;)
Jag och clara fota vid haga.
Praoade som idrottslärare i en dag, resten av veckan var jag "sjuk" ;)
Jag blev riktigt jävla full, usch.
jagjag jag när vi fota

Mars:
Mys lilla syster gjorde ett gulligt armband åt mig.
Det blev typ fest i hamnen?
Blev väldigt sårad för första gången, pga kärlek.
Clara och jag gjorde en bra serie på konfirmationen som vi fick läsa upp ;)
Jag, Marre&Linnéa gick hem till Jesper och käka äppelpaj baraföraatt, haha.
Sluta på konfirmationen gjorde jag också.
jag i mina första jeansleggings ;) armbandet serien

April:
Va på fest hos Mogge och då gjorde Marre nått kul jag aldrig glömmer :)
Min farmor fyllde 70 och pappa 43.
Jag solade solarium rätt mycke.
Jag sov mycke på dagen eftersom jag inte kunde sova på natten.
Va ute och gick jätte mycke med My.
jag&my sprang uppför väderkvarnsbacken
kusin och jag på farmors 70 årsdag.

Maj:
Praode med Marre på netto (senapsill,HAH)
Jag färgade blonda slingor
Blev sams med Hanna igen.
cykla 3 mil i skolan.
Hade jätte kul på åsbro rocken med Marre och Linnéa
Va på utflykt med Marre&Linnéa, väldigt spännande :d
Marre, Linnéa, jag och Eskil åkte på en moppe runt lusten och lite ;)
lyssnade sönder på cascada-runaway
innan åsbrorocken <- utflykt ->
på moppen

Juni:
va i Stockholm med klassen, hade damp hela vägen hem med Marre.
vi dunka blackjack i biologi salen ;)
va på kanalfesten(och då aska Marre i min ciderburk så jag fick världens utbrott)
fick sommarlov
kusin tog studenten :)
Marre&hanna fyllde 15 ;)
fira midsommar i harge, det spöregna och jag va osams med linus som vanligt.
va i cypern med familjen och sysslingsfamilj.
skolavslutning <- innen kanalfesten ->

<-grönalund->  jag
cypern


Juli:
Marre fick gå till mig från typ, stjärnsund? för det va en krock längre fram så det tog jätte lång tid.
jag och Mikaela satte upp min studsmatta, och det tog sin tid kan jag säga ;)

Hade skitkul med Marre på cruisingen.
lyssnade på norsk fjortis musik
va mycket med Marre
min plattång gick sönder :(
jag och marre knäckte Linus vid seveneleven :)

jag&marre
innan cruisingen -> 

Augusti:
drack massa energidricka
va massor med linus
färgade håret brunt igen
panta åt mamma för 180 spänn ;)
jag&Linus målade min mobil rosa
började gilla katter för en dag
Marre&jag mös på min altan
vi fick reda på att mika ville ha en golf, så sen dess har hon blivit kallad gölf ;)
åkte i linnéas a-traktor för första gången, skit kul!
jag&my snodde en cyel som inte funka..


mys på altan.

September:
var sjuk
va med Linus hos hans mamma i Östansjö, haha!
jag och marre tänkte hoppa från bron vid mig :)
blev tagen av snuten när jag, linnéa, marre, linus och kleren åkte i linnéas a-traktor
va på utvecklings samtal i skolan ;) ha ha
parta lite hos hanna med folk, så kom hennes mormor dit.. LIVRÄDDA!
åkte runt i hallsberg och busa med marre, linnéa och bult
jag råka kasta in en ananas i hemkunskapssalen när jag och marre bråka. hahahah!
mamma hade 40års fest
jag och marre hade roliga fysiklektioner med andre, plus att vi fick koka kaffe på en lektion ;)

sjuk   hos hanna
 bus i hallsberg andré

 

Oktober:

drack caffelatte hos robin typ varje dag med marrre

åkte till motala med marre, linnéa, linus, calmer, christer +två till, vi skulle in på parken men den stängde om en kvart..

gögen hade sönder handfatet på hamntoan

linnéa berätta om sina ideér om bomber m.m, ifall man är arg på sin kille

praoa på dekaltrycket med marre i 2 veckor
va och kolla på spöket på laxåvägen med marre, linnéa, bult och robin. LÄSKIGT!
va på fest på strandgårn, eller ja typ.
va massa med marre
prao caffelatte

jag gögen förstördee

November:
jag och marre va i zinkgruvan typ everyday.
blev sårad somfan
spelade fotboll inne hos maier ;)
va på fest hos mc
blev arg på anders
kolla på rättegång med klassen, sen bada i gustavsvik
fyllde hela 15 år ;)
tog svinsprutan
köpte löshår ♥
åkte 240 i örebro med marre, marcus och daniel och hade ASkul!
fyllekäk i dah örebro ;) jag

 

December:

min klass vann innebandy natten

blev helt fast i spelet bejeweld

min egna dator började funka igen

va på marieberg och handla julklappar med marre, linnéa, robin och bult ;) haha

va massooor med linus
sprang efter luciatåget med marre för att vi skulle få ett bra kort
åkte pulka i zinkgruvan med folk
när jag och marre va på toa på mcdonalds så kom någon in och vi trodde de va linnéa men de va nån annan, och DÅ kom vi på att inte låst dörren, haha.
fick massa bra julklappar
hade världens bästa nyår!


Kommentarer
Postat av: marre

hahaha du är bäst min sistaah <3<3<3<3

2010-01-04 @ 16:49:34
URL: http://maaarreee.blogg.se/
Postat av: marre

men det här året ska det bli ännu mer party och allt såntdär :D:D:D:D<3

2010-01-04 @ 16:50:42
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0