10 JULI

Marre och Mikaela kom till mig igår, så var vi här en stund. Sen gick vi ut och så hämta Tomas oss, så åkte vi och hämta Robin också. Sen hem till Marcus så va vi + Tony där, så vi satt där och drack och prata. Senare drog vi hem till Harry en sväng. Sen gick jag och Marre till Mamma och Annika en sväng och prata lite också.. Så såg vi Peter och Robert så då skjutsade dom oss till mig så jag fick byta tröja för jag frös :( Men sen blev Marre och Peter osams så vi fick gå ner till ica.. Och då kom Tomas och Robin så åkte vi ner till sleven och hämta Mikaela. Sen skjutsade vi hem henne. Så drog vi andra till Harge för att kolla om det var något folk vid hopptornen, men de var det inte. Så såg vi att de va några som elda på andra sidan så vi åkte dit. Så var de ju en massa jävla örebroare som satt där.. Jag och Marre pratade iallafall med dom och först var dom trevliga och så, men sen var de nån liten pöjk som började va dryg. Hah! Och sen skulle vi gå där i från då skriker alla dom coola killarna massa grejer efter oss. Men ja, jag är inte tysk och inte blatte och inte hora så dom måste ha något feeeeel. hahha. Sen skjutsade vi hem Marre och sen till stan så skjutsade dom hem mig. Så kom hem halv fyra (exakt) Och då blev det att sova. Men det blev en lyckad kväll faktiskt!!


tomas och mitt örhänge :)


mika,marre och mitt huvud


marre :)


robin :)


mika, jag och marre :)


mikaa :)


marcus, jag, robin, marre och mika :) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0