11 JULI

Igår gick jag och mötte Marre vid Närlunda, så gick vi till ica och handla. Sen gick vi hem till Hanna så fixa hon sig, så drog vi till Viktor, där vi va med han, Tomas, Tony, Robin och Markus. Så satt vi där och drack och lyssna på musik. Och dom grillade. Men lite senare på kvällen så drog vi hem till Markus istället, då kom Sären och Dicken också. Och typ vid två kom Tummen och hämta mig, Marre, Hanna och Robin så skjutsade han hem oss. Då blev det att sova, men skoj hade jag! :)


marre och hanna :)


igen :)


tomas :)


robin :)


hanna, marre och robin :)


hanna och robin hatar varann :) haha


tony, markus och hanna :)


jag och marre ;)


igen :)


hah marre och jag :)


hanna, sären och dicken


sären, dicken och tomas


jag och haanna :)


fan vad bra jag har blivit på att ta kort!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0