16 JULI

Kom hem från Örebro för ett tag sen. Och nu har jag ingenting att göra, så jag lägger upp ett test ;)

ALLA BRUDAR, SKA GÖRA TESTET!

KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS,

ALKOHOL, KRIMINELLT, DÅLIGA TIDER.


KÄRLEK:

Är du kär just nu? - japp
Har du någon kille just nu? - ja
Har du dumpat någon?- Jaa
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - haha har jag säket
Vem kramade du senast? - linus
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - gunej!

SKOLA:

Är du duktig i skolan? - jadå, duger iallafall :)
Har du bra betyg?- beror ju på vad man tycker är bra ;p
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - ja
Sköter du dej i skolan? - jarå
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - ja ohja
Haft mobilen på lektionstid? - jaa
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nepp :)

FAMILJ:

Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Ja.
Trivs hemma? - javisst gör jag de
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - haha nej xd
Har du skrikit och slagit din mamma? - ao, men jag slog inte hårt!!!!
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - nejjjjjs
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - ja de händer rätt ofta
Vem betyder mest för dej i din familj? - alla

Älskar du din familj oavsett vad som händer? - ja de gör jag nog.

VÄNNER:

Har du vänner? - mja
Du brukar vara med? - marre eller linus
Vem/vilka var du med sist? - linus
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - klart jag gör? ;ooo
Är det okej att ha kill-kompisar? - ja, har typ bara de nu :o
Har du pussat någon av dina kompisar? -ja marre varje helg ;)hah
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - nej de är lugnt ändå
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - jag vet inte

FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - ´nej typ aldrig nu längre
Putar med läpparna på kort? - haha säkert
Tar kort på dina bröst? - ja jämt :) nat
Använder foundation på läpparna? - nej
Super dej packad varje helg? -haha nejnje xd
Plattar du håret och har en typ av fjortisfrisyr? - ne de vet jag inte. plattar de ju bara ibland eftersom mitt har gått av så mycke :'(
Ditt hår e knallblont? - ne mörbrunt :D

ALKOHOL:

Har druckit alkohol? - Ja
När drack du alkohol senast? - söndags
Vem bjöd dej på alkohol? - jarrrrrrrru :D
Vad var det för sorts alkohol? - sprit
Brukar du dricka alkohol? -ahrå
Har du druckit öl? - Ja
Tycker du om öl? - nja ibland

KRIMINELLT:

Är det okej att vara kriminell? - ne, eller de beror väl på hur kriminell xd
Vill du bli kriminell? - nej
Varför gör du sånt här? - har tråkigt
Vad är inte okej med att vara kriminell? - ne jag tycker bah inte att man ska va de
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - haha nej
Har du suttit i fängelset? - nej och ska aldrig göra de heller
Vill du hamna i fängelset? - nej

DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - ja
När grät du senast?- minns inte, men inte alltför länge sen
Du har gråtit över en kille? - för mycke
Vem bråkade du senast med? - linus antagligen

ÖVRIGT:

Motto? - lev livet som en kung dö ung? ;) ne ja skoja
Film? - roliga
Lyssnade senast på? - future love - kristina debarge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0