18 JULI

Jag har ju inte bloggat något nu på några dagar, men nu kan jag berätta lite vad som hänt i helgen.

 

I fredags kom Linus hit, vi gjorde ingenting och hade jätte tråkigt. Så typ vid tio så kom Kleren och Laayen och hämta oss så drog vi till grillen för dom skulle äta. Sen åkte vi ner till sleven där de var lite folk, så blev att vara där ett tag. Men vid ett ungefär så ville jag hem så då skjutsade Anton hem mig. Linus kom typ vid tre på natten? Då sov vi. 

 

I lördags när vi vakna så gick vi till ica och handla lite, sen hem och äta frukost. Sen så kolla vi på film och duscha. Så lite senare på kvällen så grillade vi, blev as gött! Och sen drog vi till ica på moppen och hyrde film, så hem och kolla på tv och sen på filmen, men den sög så vi somnade..

 

Idag gick vi upp runt tolv och då drog vi och käka pizza :$ sen hem och kolla lite tv, sen åkte han hem. Och då tog jag det lite lugnt sen börja jag städa i köket och så, så att de ska va lite fint när mamma och pappa kommer hem ;) hehe. Ja och nu tänkte jag att jag skulle äta något. Sen så kommer nog mamma och pappa snart.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0