19 JULI

Igår kväll åkte jag till Linus en sväng, vi bada lite i poolen och sen kolla på tv. Åkte hem vid halv elva, då kolla jag på tv och sen sov. I morse gick jag upp vid halv åtta, sen lite innan åtta gick jag iväg till min morbror. Så visa han mig oljan eller vad det heter, (nått som gör så att de ska glänsa iallafall) så börja jag måla på de. Sen skulle dom åka iväg någonstans. Så kom mamma dit och prata lite med mig. Men så började oljan?? ta slut så skulle vi öppna en ny burk, men då var den typ vit, och as tjock. Så jag våga inte måla med de om han hade köpt fel eller så. Så åkte mamma och jag och prata med honom, då skulle han kolla upp de sen höra av sig. Så blev inte såå mycke jobb idag, men iallafall två timmar :) Men nu vet jag faaan iinte vad jag ska hitta på alltså.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0