3 JULI (2)

Marre kom hem till mig igår, så mötte vi Eskil så följde vi med han när han käka pizza. Sen gick vi tre upp till Häst. Fast efter en stund skulle Eskil dra, men då kom Anton. Efter en stund åkte jag, Marre, Anton och Häst upp till Gruvan och hämta Emil och Anders. Så körde Anton Anders raggarbil. Så då åkte vi tillbaka till stan, sen till Gruvan igen, sen Motala. Hade askul i bilen! :D Sen när vi kom till Motala så var de väl inte lika kul längre, heeehe. Fast det var kul när jag och Marre skulle gå drive in, även fast det inte funka... :( haha. Jag och Marre åkte hem med Robin, Laayen och Linus så jag va hemma vid halv fyra. Så somnade jag nästan direkt.


jag och marre host häst :)

marrreee :)

häst :)

häst & anton :)

marre :)

jaaag och driiiink ;)

marre och häst :)

jag och marre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0