7 JULI

Efter vi hade varit hos Häst igår gick vi hem till Hanna och kolla på tv och åt massa grejer, haha. Sen ringde Stoffe och undra om vi skulle åka med han, Mogge och någon tjej. Så då gjorde vi det, först i stan sen ut till Harge. Och där hämta mamma mig och Hanna vid halv elva-elva eller något sånt? Så då blev de hem och kolla på tv och sen sova.

stoffeeeee.


Idag väckte mamma mig runt tio, så gick jag upp och fixa lite grejer. Så åkte vi till Harge och sola och bada, skönt :) Vid två gick jag och mötte Marre så prata lite med henne, så följde jag med henne hem så hämtade mamma mig där. Så jag kom hem för en stund sen. I kväll blir det att vara med min Linus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0