13 JUNI (2)

Igår blev det ju till Åsbrorocken till klockan tolv typ, sen drog jag och Marre till Henka och var där ett tag. Sen hämtade min mamma oss så skjutsade vi hem Marre. Så efter många om och men så åkte jag hem till Linus och sov där.








Idag vaknade vi vid halv tolv ungefär, gick upp och käka frukost. Så hämta mamma mig vid ett. Då duscha jag och tog det lite lugnt. Så kom Marre till mig. Vi gick och prata med Hanna en sväng. Sen gick hon och jag hem till mig och käkade. Så kom Kim och Anton och hämtade oss så åkte vi runt på massa vägar som jag aldrig har åkt på. Så åkte vi hem till Anton för han skulle äta. När han var klar åkte vi hem till Kim så grejade dom med Antons bil och så lacka dom nått skit. Och jag och Marre gjorde en fin skylt till Kims epa. Runt tio kom Marres mamma och hämta oss så skjutsade dom hem mig. Och nu sitter jag här och bloggar lite och kollar på tv :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0