14 JUNI (5)

Linus var här nyss och tog en röka och prata lite, och nu har jag tråkigt och är jätte hungrig. Så jag gör ett test nu för att fördriva tiden innan jag får maat :)



OM MIG
Namn- Lisa Karlsson
Bor - Askersund
Syskon - en bror
Ålder - 15
Född -  19 november 1994
Ögonfärg - grå gröna typ
Längd - 1,65?
Höger eller vänster hänt - högerhänt
Stjärntecken - scorpion
 
Hårfärg - bruuuunt
Födelseort - örebroo

 
OVÄRT ATT VETA OM MIG
Gillar du någon just nu - japp
Tycker du om godis - ja
Äter du oftast nyttig mat - neee, inte så ofta... :p
Tycker du att du att du själv är smart - jag kan om jag vill
Gillar du skolan - den är mest jobbig
Har du någon gång skolkat - har hänt
Spelar du något instrument - haha, jag är nog rätt omusikalisk ;)
Sporter/aktiviteter har du gått i - jag har spelat innebandy, fotboll, orienterat, dansat och gått på gumnastik. men ingenting nu


BRUKAR DU...

Ta mediciner du inte borde ta - hah nej,
Röka - ao..
Snusa - nej
Drömma mardrömmar - jaaaa, jävligt ofta faktiskt
Gå i skolan - haha ja, fast inte nu när det är sommarloooov :DD
Ljuga - nej, men det är klart det händer
Vilja dö - neeeejj

NÄR...
Åt du senast - runt tolv idag typ?
Köpte du något senast - när jag va ute med My
Svor du senast - det minns jag inte
Sjöng du senast - hhah nu :D

HAR DU...

För många vänner - nej
Någon psykisk sjukdom? - nejföfan
Skadat någon? - ne det tror jag inte
Färgat håret -  ja ett par gpnger
Några piercings - noooo




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0