15 JUNI (3)

Jag och Marre åkte upp till gruvan idag vid halv fyra. Vi gick till Maier där han och Stoffe var, där sminka vi Stoffe ;) haha, eller ja Stella. :) Så gick vi ner till kiosken en sväng, sen hem till Maier igen. Efter en stund så kom Stoffes mamma och hämta oss så åkte vi in till Askersund så storhandla Maier. Sen åkte vi runt lite i stan, eftersom att Stoffe övningskörde. Sen till gruvan igen så käka vi och så. Så kom Lars förbi en sväng så satt vi ute och prata i de vackra vädret :) Så vid halv tio ungefär kom mamma och hämta mig och Marre.  Så skjutsade vi hem henne så när jag kom hem gick jag och My en promenad runt stan. Så jag kom hem för bara en liten stund sen. Och nu blir det lugnt.


stella :)


maier va trött :)


hahahah


stoffe :)


marre och stoffe :)


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0